Chcesz mieć wpływ na platformę? Zostań jednym z naszych wczesnych użytkowników!

Zamawiaj tyle samo za MNIEJ

W każdej firmie handlowej ostateczny wynik finansowy zależy od ilości sprzedanych towarów oraz uzyskanej marży. Identycznie jest w sklepach spożywczych. Te dwa powyższe czynniki są ze sobą ściśle powiązane. Wraz z obniżeniem ceny produktów zwiększamy ilość sprzedaży, ale niestety powoduje to spadek osiąganej marży. Czy da się jednocześnie obniżyć cenę i zwiększyć to co zostanie nam w kieszeni?

Dowiedz się więcej

Najpopularniejsze artykuły

Rozwiń swój biznes - zostań sprytnym kupcem!

Zapisz się na listę wczesnych użytkowników platformy sprytnykupiec.pl

Dziękujemy ! Zapisałeś się na listę wczesnych użytkowników platformy.
Skontaktujemy się z Tobą wciągu 24h
Oops! Spróbuj jeszcze raz.