This is some text inside of a div block.
Analiza ABC/XYZ - sklep spożywczy
Na podstawie wyników uzyskanych z przeprowadzenia badania metodą ABC XYZ podmioty mogą podejmować decyzję w stosunku do niewielkiej grupy elementów, które powinny przynieść szybkie i znaczące efekty.
This is some text inside of a div block.
Zamawiaj tyle samo za MNIEJ
W każdej firmie handlowej ostateczny wynik finansowy zależy od ilości sprzedanych towarów oraz uzyskanej marży. Identycznie jest w sklepach spożywczych. Te dwa powyższe czynniki są ze sobą ściśle powiązane. Wraz z obniżeniem ceny produktów zwiększamy ilość sprzedaży, ale niestety powoduje to spadek osiąganej marży. Czy da się jednocześnie obniżyć cenę i zwiększyć to co zostanie nam w kieszeni?
This is some text inside of a div block.
Wiemy na co warto zwrócić uwagę
Optymalny system zarządzania zapasami to kierunek, który wymaga niezbędnych nakładów czasu i kapitału. Niemniej jednak każda firma musi dążyć do eliminacji błędów czynnika ludzkiego na jak największym poziomie.
This is some text inside of a div block.
Podejmuj trafne decyzje w oparciu o dane
Posłużę się prostą analogią. System ERP jest jak garnitur. Możemy sprawić, że my będziemy pasować do garnituru lub garnitur będzie pasować do nas. Z tego powodu wyborem właściwym jest sprytnykupiec.pl - platforma optymalizująca łańcuch zamówień. Nasze rozwiązanie jest szyte na miarę i analizuje Twoich dostawców, abyś zamawiał towary w najniższych cenach.
This is some text inside of a div block.
Dlaczego sklepy spożywcze stosują remodeling?
Zmiana asortymentu od czasu do czasu jest dobrym sposobem na utrzymanie świeżości i atrakcyjności sklepu. Pomaga to sklepom zmaksymalizować zyski dzięki umieszczeniu produktów o wyższej marży na lepszych pozycjach. Sklepy wykorzystują układ produktów na półkach tak, aby pomóc w sprzedaży towarów, których termin przydatności do spożycia zbliża się ku końcowi. Dobra organizacja sklepu powoduje zwiększenie średniego koszyka zakupowego klientów.
This is some text inside of a div block.
Jak obliczyć marżę i narzut w handlu?
Podczas gdy my, jako detaliści, nie chcemy być chciwi i chcemy sprzedawać nasze produkty po konkurencyjnych cenach, jeśli nie możemy utrzymać otwartych drzwi, ostatecznie zawodzimy nie tylko siebie, ale także naszych pracowników i społeczność, której służymy. Dlatego tak ważne jest umiejętne marżowanie oferowanych produktów.
Rozwiń swój biznes zostań Sprytnym Kupcem!
Skorzystaj z 14-dniowego okresu próbnego, bez konieczności podawania danych karty.